Usein esitettyjä kysymyksiä ostoksista, toimituksesta ja Sensilab-tuotteista

En ole tilannut koskaan ennen. Kuinka tilaaminen toimii?

Kiitos, että olet päättänyt tehdä ensimmäisen ostoksen kaupastamme! Tilaaminen sujuu näin:

  • Löydät tuotteen, jonka haluat ja lisätä sen ostoskoriin. Ponnahdusikkunassa sinulla on vaihtoehto jatkaa kassalle tai jatkaa ostoksia. Valitse sopiva vaihtoehto.
  • Kun olet löytänyt kaiken tarvitsemasi, tarkista korisi sisältö ja sitten:
  • Klikkaa painiketta "Kassalle" ja täytä tietosi lomakkeeseen.
  • Valitse maksu-ja toimitustapa.
  • Tarkista tiedot huolellisesti ja vahvista valinta.
  • Tilauksesi saavuttaa antamasi osoitteen 4-6 arkipäivän sisällä.

Mitä toimitusvaihtoethoja teillä on?

Tällä hetkellä on vain yksi toimitusvaihtoehto. GLS toimittaa paketin annettuun osoitteeseen. Yli 50 euron tilaukset toimitetaan ilmaiseksi.

Mitä maksutapoja teillä on?

Voit valita seuraavista:

  • PayPal
  • Luottokortti
  • Klarna-lasku
  • Verkkomaksu

Kuinka paljon toimitus maksaa?

Jos tilauksen arvo on alle 50 euroa, toimituskulut ovat 6,50 euroa, muuten tilaus toimitetaan ilmaiseksi.

Sain juuri alennuskoodin, mutta minulla on myös toinen. Voinko käyttää molemmat samalla kertaa?

Valitettavasti voit käyttää vain yhden alennuskoodin kerrallaan

Olen käyttänyt Sensilab-tuotetta jo 10 päivää, mutta sen käyttö ei tunnu hyvältä. Voinko palauttaa sen?

Kaikki Sensilab-tuotteet on valmistettu tiukimpien lääkestandardien (GMP) mukaisesti, mikä takaa ainesosien ja tuotteiden 100-prosenttisen turvallisuuden. Mutta jokainen on ainutlaatuinen ja voi olla tuotteita, jotka eivät ole hyviä sinulle.

Voit hyödyntää Sensilabin 30 päivän tyytyväisyystakuun. Lähetä meille tuotepaketti kuitin kanssa ja saat rahat takaisin.

Tarvitsetko apua löytääksesi tuotteen? Etkö tiedä mistä aloittaa??

Juttele asiantuntijoidemme kanssa info@sensilab.fi. Autamme sinua kaikin mahdollisin tavoin!

 

Löysitkö etsimäsi?

Kirjoita meille osoitteeseen info@sensilab.fi, vastaamme mielellään kysymyksiisi.