Sensilabin kestotilaukset

Tiedämme, että tuotteiden tilaaminen joka kuukausi voi olla hankalaa. Uuden tilauksen tekeminen, luottokortin etsiminen, toimitus- ja maksutietojen täyttäminen 10. kerran... Olemme kaikki kyllästyneet siihen.  

Haluamme, että ostokokemuksesi kanssamme on helppo ja miellyttävä - siksi otamme nyt käyttöön kestotilaukset! Toistuva kestotilaus tekee ostoksistasi helpompia, jolloin voit unohtaa ostoprosessin kokonaan ja keskittyä saamaan ne terveelliset elämäntavat, jotka olet aina halunnut.  

Mikä on kestotilaus?

Kestotilaukset ovat toistuvia tilauksia, jotka tehdään, laskutetaan ja lähetetään osoitteeseesi automaattisesti säännöllisin väliajoin. Kun olet tehnyt kestotilauksen, sinun ei tarvitse enää kuin istua alas, rentoutua ja odottaa, että tilauksesi toimitetaan kotiovellesi.  

Kun tulee aika tilata valitsemasi tuotteet uudelleen, järjestelmämme luo automaattisesti tilauksen puolestasi, ilmoittaa sinulle tilauksen tekemisestä ja lähettää tuotteet sinulle. Ajoitamme toistuvat tilaukset täydellisesti, jotta varastosi ei koskaan lopu kesken eikä sinulle jää liikaa tuotteita.  

Miksi haluaisit tämän näin? 

Kaksi sanaa - alennukset ja mukavuus. Sensilabin kestotilaajana oleminen on halvempaa kuin tuotteiden ostaminen säännöllisistä tarjouksistamme - tuotteen kestotilaushinta on aina alhaisempi kuin sen normaalihinta, joten se on todellinen löytö. Sensilabin tuotteiden tilaaminen voi myös helpottaa elämääsi huomattavasti - sinun ei tarvitse edes palata verkkokauppaamme saadaksesi tuotteitamme.

Riippuen siitä, minkä tuotteen tilaat, voit nauttia seuraavista eduista.

  • 17% lisäalennus kaikista tuotteista, joiden arvo on yli 15€
  • 10% lisäalennus kaikista tuotteista, joiden arvo on alle 15€
  • Ilmainen toimitus
  • Ilmainen lahja jokaisen toimituksen yhteydessä

Kestotilauksen edut alkavat kestotilauksen toisesta toimituksesta.

Voinko tilata minkä tahansa tuotteen?

Useimmat Sensilabin tuotteet voidaan tilata kestona ja siten toimittaa sinulle säännöllisesti. Tilausvaihtoehto on erittäin helppo tunnistaa. Mene vain mille tahansa tuotesivulle ja tarkista tuotteen hintaosio - tuotteilla, jotka ovat saatavilla kestotilauksena on erityinen alennus, joka on saatavilla vain, jos teet kestotilauksen.

Tilaukset eivät välttämättä ole saatavilla erityisten kampanjojen, kuten Black Fridayn, aikana tai tuotteille, joita ei ole tarkoitus myydä toistuvasti.

Tilasin erityisen 3 kuukauden paketin - milloin saan seuraavan automaattisen tilaukseni?

Älä huoli! Kaikki tilauksemme ovat yksilökohtaisia viimeistä tuotetta myöten. Tarkistamme, mitä tilasit, sekä milloin toimituksesi loppuu ja varmistamme, että varastomme lähettää seuraavan pakettisi ajoissa.

Olen tilannut useita eri tuotteita eri pakkauskoossa - miten saan ne?

Jos olet tilannut useita tuotteita, joilla on eri pakkauskoot ja lähetysväli, saat jokaisen tuotteen erikseen, kun varastosi loppuu.

En halua sitoutua koko elämäksi - mitä teen, jos päätän peruuttaa tilauksen?

Se on helppoa. Tilaustemme tarkoituksena ei ole vangita sinua tilaamaan asioita, joita et halua tai tarvitse. Haluamme vain tehdä ostoksistasi helpompia. Voit peruuttaa tilauksesi koska tahansa. Siksi tilauksen peruuttaminenkin on kätevää - tee vain yksi seuraavista toimista:  

  1. Avaa verkkokauppaprofiilisi tilausten hallinta-osio ja peruuta tilaus. 
  2. Napsauta peruutuslinkkiä ilmoituksessa, jonka saat muutama päivä ennen tilauksesi lähettämistä. 
  3. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse (info@sensilab.fi) tai aloita keskustelu chatbotin kautta, niin he peruuttavat tilauksen puolestasi. 

Miten pääsen tilausten hallinta-osioon?

1. Kirjaudu Sensilab-kauppatilillesi (tai luo sellainen, jos sinulla ei ole sitä), siirry kohtaan "Omat tilaukset" ja valitse tilaus, jota haluat hallita.

2. Yksittäisen tilauksen hallintasivulla voit:

  1. lisätä tilauksessasi saamiesi tuotteiden määrää,
  2. keskeyttää ja aktivoida tilauksesi uudelleen,
  3. peruuttaa kestotilauksesi,
  4. muuttaa lähetyksesi toistuvuutta, jos haluat saada tuotteen useammin tai harvemmin.
  5. ohittaa seuraavan toistuvan tilauksen (kaikki seuraavat tilaukset lähetetään, vain yksi ohitetaan),
  6. muokata toimitusosoitettasi,
  7. muokata laskutusosoitettasi.

Olen poissa kuukauden - voinko keskeyttää tilaukseni? 

Kyllä! Kirjaudu vain verkkokaupanprofiiliisi ja valitse joko tilauksen tilapäinen keskeytys tai seuraavan tilauksen tilauksen ohittaminen - voit aina asettaa sen takaisin kuukausittain toistuvaksi.

Profiilissasi näet myös kunkin tilauksesi seuraavan suunnitellun lähetyksen tarkan päivämäärän.

Entä jos en ole kotona toimitushetkellä?

Älä huoli, pakettisi ei ilmesty yllättäen. Ilmoitamme sinulle muutamaa päivää ennen tuotteiden pakkaamista ja lähettämistä ja annamme kaikki tiedot tulevasta toimituksestasi, mukaan lukien tilatut tuotteet, tilauksen hinta, alennukset ja lahjat, jotka saat osana tilaustasi.

Maasta ja valitusta toimitustyypistä riippuen saatat saada myös kuriirilta lisätietoja tilauksesta.

Voinko maksaa vain luottokortilla? 

Ei. Tässä suhteessa tilaustilaukset eivät eroa tavallisista tilauksista - hyväksymme kaikki maksutavat.

Toimitetaanko tilaukseni aina ajallaan?

Varaamme tuotteita tilatuille asiakkaillemme ja teemme parhaamme toimittaaksemme jokaisen tilaustilauksen. Joskus meistä riippumattomista syistä, kuten raaka-aineiden toimitusviiveistä tai tuotantolaitoksemme teknisistä viivästyksistä, varastomme saattaa kuitenkin loppua kesken.

Jos näin tapahtuu, asiakastukemme ottaa sinuun yhteyttä ja antaa sinulle mahdollisuuden joko:

  1. saat tilapäisesti sopivan korvaavan tuotteen, jonka ainesosat ja vaikutukset ovat samankaltaiset kuin tilaamallasi tuotteella, tai
  2. odottaa, että tuote saadaan takaisin varastoon, ja saada se toimitettua sinulle heti, kun se tapahtuu.

Minulla on alennuskoodi; miten se vaikuttaa tilaukseeni? 

Jos käytät tilaukseesi erityistä alennuskoodia, tämä koodi koskee vain ensimmäistä tilausta - se ei koske seuraavia toistuvia tilauksia. Koodin voi käyttää tilaukseen vain kerran.