6 vinkkiä stressistä selviytymiseen koronakriisin aikana

Olemme saattaneet tuntea olomme ahdistuneeksi, pelokkaaksi tai stressaantuneeksi koronaviruspandemian vaikuttaessa elämiimme. On hyvä muistaa, että pieni stressi on normaalia, mutta tämän pandemian aikana tuntuu siltä, että huoliemme määrä kasvaa taivaisiin! 

Olemme huolissamme työpaikoista, terveydestä sekä rakkaimmistamme , olemme huolissamme lastemme koulunkäynnistä ja siitä, että emme voi viettää aikaa ystäviemme ja sukulaistemme kanssa kuten ennen ... luettelo stressitekijöistä tuntuu loputtomalta! 

Mitä voimme tehdä?

Niin paljon kuin haluaisimmekin, meillä ei valitettavasti ole taikasauvaa, joka auttaisi saamaan normaalin elämän takaisin, mutta on olemassa joitain tutkittuja ja todistettuja tapoja vähentää stressiä sekä torjua huolia, eikä vain tämän kriisin aikana!

Kokeile niitä ja vaihda epäilevä hymynkare kasvoillasi leveään hymyyn, siinäkin tapauksessa, että hymy olisi toistaiseksi maskin alla!

On ok olla huolissaan. On luonnollista, että ahdistuksen taso nousee, kun kohtaat epävarmuutta ja haasteita, joita et osaa käsitellä. Olemme tässä yhdessä.  

Yritä miettiä varmuutta elämässäsi. Vaikka ne olisikin näennäisen yksinkertaisia asioita kuin, kuten koirasi, joka on aina uskollinen sinulle, kauniit syksyn lehdet, joita voit ihailla ikkunastasi, tai karmiininpunainen auringonlasku - se voi palauttaa hallinnan tunteen.

1. Rajoita medialle altistumista

On ymmärrettävää, että tarvitset yleiskuvan siitä, mitä tapahtuu ja mitä toimenpiteitä on käytössä, mutta pidä kiinni siitä, että luet uutisia vain kerran tai kahdesti päivässä luotettavista, informatiivisista lähteistä. Hauskat kuvat kissoista ovat tällä kertaa täysin hyväksyttäviä! 

2. Tarjoa apua

On monia tapoja auttaa ikääntyvää naapuria, työkaveria, perheenjäsentä tai satunnaista ohikulkijaa. Tunnet olevasi hyödyllinen ja arvostettu.

3. Harjoittele kiitollisuutta

Keskity siihen, mitä rakastat: kaikkia ihmisiin ja asioita, joista olet kiitollinen sen sijaan, että murrut epätoivoon. Aloita päiväkirjan pitäminen saadaksesi entistä vahvemman vaikutuksen.

4. Pidä yllä yhteyttä toisiin ihmisiin

Ystävälle tai perheenjäsenelle soittaminen (tai miksi et ottaisi yhteyttä johonkuhun vanhaan tuttuun!) voi jo tehdä ihmeitä, mutta voit myös etsiä terapeutin, joka voi auttaa sinua käsittelemään asioita.

5. Uudelleenarvioi

Käytä aikaa arvioidaksesi uudelleen mikä on tärkeää. Opi sanomaan "ei" uudelle vastuulle ja muistututa itseäsi kuinka tärkeätä on huolehtia kehostasi ja mielestäsi. Älä unohda laadukasta unta!

6. Ravintolisät

Terveellisen ravitsemuksen ja liikunnan lisäksi voit lievittää jännitteitäsi AdrenaLuxilla, joka on luonnollinen tuki lisämunuaiselle, joka tuottaa kortisolia, stressihormonia. Se auttaa sinua hallitsemaan ahdistusta, painoa, energiatasoja, unta, libidoa, mielialaa, lihasten toimintaa, keskittymistä ja immuunijärjestelmää - kaikkia stressiä liittyviä toimintoja ja oireita.    

AdrenaLux contains ashwagandhaa, siperian ginsengiä, saksalaista kamomillaa ja B5-vitamiinia stressin vähentämiseksi jopa 62%!

  • Lievittää stressin tunnetta kokonaisvaltaisesti jopa 62,2% 60 päivässä*
  • Parantaa unen saamista ja laatua jopa 67%*
  • helpottaa henkistä taakkaa ja auta saavuttamaan 2x * parempi keskittymisen
  • Tukee painonpudotusta

*[Tuotteen vaikutukset voivat vaihdella yksilöittäin ja voivat poiketa verkkosivustolla kuvatusta. Tuotteitamme ei ole tarkoitettu minkään taudin tai vakavan sairauden ehkäisyyn, hoitamiseen tai parantamiseen.]

Tuotteita sinulle